Автовиробником була запущена програма Hyundai C A R E. Відповідно до її умов, продовжується базова гарантія на автомобілі. На такий крок компанія пішла, щоб підтримати клієнтів, які не мають можливості в умовах пандемії скористатися послугами сервісних центрів.

Власники авто від компанії Hyundai, куплених в центрі «Паритет», термін гарантії яких закінчується в період з 30 березня по 30 квітня 2020 року, отримають можливість скористатися гарантійним сервісом після закінчення карантину.

Гарантійний строк продовжується до 31 травня. Обмеження по пробігу при цьому не знімаються: будуть обслужені авто, які проїхали не більше ніж 100 тисяч кілометрів. Виняток - машини з опціональною диференційованої гарантією на чотири роки без обмеження по пробігу.

Сергій Топорков, директор з сервісу «Хюндай Мотор Україна» сказав наступне: «Наша компанія знає, наскільки важливо кожного клієнта мати доступ до сервісних послуг. Програма Hyundai C A R E - вихід для покупців, які тимчасово не можуть відвідати сервісний центр. Відзначимо, що автолюбителі вже зараз мають можливість звернутися в сервісний центр «Хюндай». Фахівці проведуть все необхідне сервісне обслуговування. На період пандемії в центрах діють посилені вимоги до гігієни ».